GYIK – Gyakran ismételt kérdések
1., Hol tudom átvenni személyes átvétellel a megrendelt termékeket?
Cégünk telephelyén van mód átvenni a megrendelt termékeket előzetes egyeztetés után.
Telephelyünk címe:
1045 Budapest, Berni utca 1. (volt Újpesti Gyapjúszövőgyár területén) sorompó után rögtön jobbra C épületben az épület sarkától a 3. ajtó egyenesen MEDent Europe Kft. Az iroda az emeleten van. Itt hétköznapokon 10 és 14 óra között van lehetőség átvenni a megrendelt termékeket.
A telephelyünk portájára is ki tudjuk helyezni a megrendelt termékeket. Itt hétfőtől vasárnapig 0-24-ig van lehetőség átvenni a megrendelést. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás.
2., Milyen fizetési lehetőségek vannak személyes átvételnél?
Irodában (H-P 10-14között): bankkártyás, készpénzes, Paypal-os és átutalásos fizetési lehetőségek is vannak.
Portán (H-V 0-24-ig): Előre megbeszélve készpénzes, Paypal-os és átutalásos fizetési lehetőségek vannak.
3., Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
A raktáron lévő termékeknél amennyiben a rendelés 11 óráig beérkezik, akkor a rendelés napján feladásra kerül és a következő munkanapon érkezik a megadott címre GLS futárszolgálat által.
A később beérkezett rendelések a rendelés másnapján lesznek feladva. Tehát a leadástól számított 2. munkanapon érkezik meg a megrendelés.
4., Milyen szállítási költségek vannak?
Bankkártyás, előre utalásos, PayPal-os fizetés esetén 40.000 Forint alatt: 2000Ft+ÁFA
Utánvétes fizetés esetén 40.000 Forint alatt: 2200+ÁFA
40.000 Forint felett ingyenes a házhoz szállítás az egész ország területén.
5., Van lehetőség olyan termék beszerzésére, ami nincs fent a webshopban?
Természetesen van lehetőség. Az info@medent.hu email címre várjuk az emaileket. Kollégáink beszállító partnereinkkel felveszik a kapcsolatot és árajánlatot adnak a keresett termékre. Amennyiben az érdeklődőnek megfelelő az ár, megrendeljük a terméket.
6., Mi a teendő, ha valami nincs raktáron, de szeretném megrendelni?
Van lehetőség weboldalunkon értesítést kérni az adott termékről, melynek beérkezéséről email-értesítést küldünk, amennyiben már raktáron van a keresett termék. Ezután lehet megrendelni. Ha a terméket már nem tudjuk beszerezni, arról is email értesítést küldünk.
7., Miért érdemes regisztrálni a weboldalra?
A weboldalon történő regisztrációnak több előnye is van. Egyrészt a vásárló nyomon tudja követni eddigi rendeléseit, az előző rendelések alapján akár újra is tudja rendelni. Leegyszerűsíti a későbbi rendeléseket, mivel nem kell megadnia még egyszer minden adatot a vásárlás során. Valamint regisztrált vásárlóink jogosultak a hűségpont rendszerünk nyújtotta pénzbeli kedvezményekre. További információ a hűségpont menüpont alatt található.