Weboldalunk a felhasználói élmény javítása érdekében cookie-kat használ!
Adatkezelési tájékoztató

Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK – Gyakran ismételt kérdések

 

1., Hol tudom átvenni személyes átvétellel a megrendelt termékeket?

Cégünk telephelyén van mód átvenni a megrendelt termékeket előzetes egyeztetés után.

Telephelyünk címe:

1045 Budapest, Berni utca 1. (volt Újpesti Gyapjúszövőgyár területén) sorompó után rögtön jobbra C épületben az épület sarkától a 3. ajtó egyenesen MEDent Europe Kft. Az iroda az emeleten van. Itt hétköznapokon 10 és 14 óra között van lehetőség átvenni a megrendelt termékeket.

A telephelyünk portájára is ki tudjuk helyezni a megrendelt termékeket. Itt hétfőtől vasárnapig 0-24-ig van lehetőség átvenni a megrendelést. Ez a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás.

 

2., Milyen fizetési lehetőségek vannak személyes átvételnél?

Irodában (H-P 10-14között): bankkártyás, készpénzes, Paypal-os és átutalásos fizetési lehetőségek is vannak.

Portán (H-V 0-24-ig): Előre megbeszélve készpénzes, Paypal-os és átutalásos fizetési lehetőségek vannak.

 

3., Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?

A raktáron lévő termékeknél amennyiben a rendelés 11 óráig beérkezik, akkor a rendelés napján feladásra kerül és a következő munkanapon érkezik a megadott címre GLS futárszolgálat által. 

A később beérkezett rendelések a rendelés másnapján lesznek feladva. Tehát a leadástól számított 2. munkanapon érkezik meg a megrendelés.

 

4., Milyen szállítási költségek vannak?

Bankkártyás, előre utalásos, PayPal-os fizetés esetén 30.000 Forint alatt: 2000Ft+ÁFA

Utánvétes fizetés esetén 30.000 Forint alatt: 2200+ÁFA

30.000 Forint felett ingyenes a házhoz szállítás az egész ország területén.

10.000 Forint feletti vásárlás esetén a IV., XV., II/A kerületekben, Remeteszőlősön és Nagykovácsiban ingyenes a házhozszállítás. (Ezeknél sajnos még technikai okok miatt a vásárlásnál a kosárban még hozzáadódik a szállítási költség, melyet kollégáink manuálisan szednek le a számláról, így nem kell számolni vele)

 

5., Van lehetőség olyan termék beszerzésére, ami nincs fent a webshopban?

Természetesen van lehetőség. Az info@medent.hu email címre várjuk az emaileket. Kollégáink beszállító partnereinkkel felveszik a kapcsolatot és árajánlatot adnak a keresett termékre. Amennyiben az érdeklődőnek megfelelő az ár, megrendeljük a terméket.

 

6., Mi a teendő, ha valami nincs raktáron, de szeretném megrendelni?

Van lehetőség weboldalunkon értesítést kérni az adott termékről, melynek beérkezéséről email-értesítést küldünk, amennyiben már raktáron van a keresett termék. Ezután lehet megrendelni. Ha a terméket már nem tudjuk beszerezni, arról is email értesítést küldünk.

 

7., Miért érdemes regisztrálni a weboldalra?

A weboldalon történő regisztrációnak több előnye is van. Egyrészt a vásárló nyomon tudja követni eddigi rendeléseit, az előző rendelések alapján akár újra is tudja rendelni. Leegyszerűsíti a későbbi rendeléseket, mivel nem kell megadnia még egyszer minden adatot a vásárlás során. Valamint regisztrált vásárlóink jogosultak a hűségpont rendszerünk nyújtotta pénzbeli kedvezményekre. További információ a hűségpont menüpont alatt található.